"Pierwsze dwa tygodnie wojny były ciche. Żadnych walk, żadnych przemarszów wojsk. Każdy siedział na swoim miejscu i liczył siły, sprawdzał stan wojsk, uzbrajał się w cierpliwość i miecze. [...]"
Przeczytaj o dalszych losach wojny domowej w Waldgrossen.

2. Wzór Karty Postaci

Księga, której karty przepełnione są mianami mieszkańców całego Everoldu. Innymi słowy – dział, w którym odnajdziesz wszelkie Karty Postaci. Zarówno te zaakceptowane, jak i odrzucone.
Awatar użytkownika
Everold
Posty: 164

sob lis 04, 2017 2:41 pm  

Kod: Zaznacz cały

[karta=Imię i nazwisko|Wiek|Pochodzenie|Grupa|Pseudonim]

[pt=Prezencja]
[p]Akapit[/p][/pt]

[hide][pt=Natura]
[p]Akapit[/p][/pt]

[pt=Historia]
[p]Akapit[/p][/pt]

[pt=Ekwipunek]
[p]Akapit[/p]
[/pt]

[pt=Magia]
[czar=Nazwa zaklęcia|Krąg|Koszt (wypełnia sprawdzający KP)|Zaklęty przedmiot (tylko dla Egzarchów)]Opis zaklęcia[/czar]
[/pt]

[pt=Inne]
[p]Akapit[/p]
[/pt][/hide][/karta]


Opis poszczególnych pól Karty Postaci.

  • Imię, Nazwisko, Pseudonim, Wiek, Grupa – Sprawa oczywista, informacja o tym jak twoja postać się nazywa, ile ma lat, skąd pochodzi i do jakiej grupy należy.
  • Prezencja – Ile twoja postać ma wzrostu? Czymś się wyróżnia? Jakie ma rysy twarzy, posiada zmarszczki? Opisz jej wygląd zewnętrzny najlepiej jak potrafisz!
  • Natura – Zły, dobry, neutralny, praworządny, chaotyczny – to tylko przymiotniki. Tutaj przyda się coś więcej. Co sprawiło, że twoja postać lubi, dajmy na to, znęcać się nad innymi? Pokrótce opisz charakter.
  • Zaklęcia – Dotyczą jedynie Drugich i Egzarchów. Jeśli grasz zwykłym obywatelem, możesz usunąć całą część ich dotyczącą.
  • Historia – Najważniejsze wydarzenia z przeszłości twojej postaci. Gdzie się narodziła, jak zdobyła aktualne wyposażenie, czym wcześniej się trudniła. Wykaż się kreatywnością!
  • Wydarzenia fabularne – Tutaj będzie widnieć podsumowanie, jak i streszczenie przygody, którą przeżyła twoja postać. Póki co nic tutaj nie wpisuj, zostaw jak jest i będzie dobrze.
  • Inne – Tutaj trafia wszystko na co nie było miejsca w pozostałych częściach Karty Postaci. Członkowie rodziny, ważne dla postaci NPCe, oraz to, czego wymagasz od MG. Twoje preferencje dotyczące rozgrywki itd.

UWAGA! ZNACZNIK "HIDE" ODPOWIADA ZA TO, ABY KARTA POSTACI NIE BYŁA WIDOCZNA PRZEZ OSOBY NIEPOWOŁANE. PROSIMY GO NIE USUWAĆ.

Rozpoczynając grę, musisz być członkiem jednej z czterech grup: Ludzi, Szarych, Drugich lub Egzarchów. Są one opisane tutaj.

Podstawowymi wymogami przy tworzeniu Karty Postaci są:
  • Przynajmniej 6 zdań złożonych w opisie wyglądu..
  • Przynajmniej 6 zdań złożonych w opisie charakteru.
  • Historia posiadająca wstęp, rozwinięcie oraz otwarte zakończenie.

  Będąc Egzarchą zyskujesz przedmiot o poziomie mistrzowskim, na którym można zapisać 5 zaklęć. Dodatkowo możesz na start wybrać trzy zaklęcia, które są już na nim zapisane: zaklęcia mogą być Kręgu Zerowego i maksymalnie dwa Kręgu Pierwszego.
  Wybierając Drugich masz na start pięć zaklęć: zaklęcia mogą być dowolnego kręgu w zależności od ilości Punktów Bólu twojej postaci. Informacje o magii możesz znaleźć tutaj. Twoja postać może początkowo posiadać jeden Punkt Bólu.
  Na start możesz wybrać 5 przedmiotów zwykłej jakości. Przedmiot startowy Egzarchy wlicza się do tego limitu, ubranie nie. Jeśli zaś chodzi o ilość koron (złota) na start – przydziela je Narrator. Dzięki temu unikamy sytuacji, w której szlachcic ma dziesięć koron, a biedak dwadzieścia.

Inne Uwagi:
  • Na początek możesz zrobić tylko jedną postać i to nią będziesz grał przez najbliższy czas, więc dobrze ją przemyśl.
  • Pomyśl co chciałbyś robić, Narrator zawsze wymyśli ci coś ciekawego, jednak im więcej mu powiesz, tym lepszą przygodę dostaniesz.
  • Rozpisz się! Historia twojej postaci to fundament jej fabuły. Napracuj się i przemyśl każdy aspekt swojej postaci!
Ilość słów: 580

  •   Informacje
  • Kto jest online

    Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość